Menu Przedmiotowe
 
Referendum Gminne 4 czerwca 2017 r.
 
 
WYBORY
>Referendum Ogólnokrajowe 2015
>Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej - 2016
>Wybory do Sejmu i Senatu RP 2015
 
 
PORADNIK INTERESANTA / KARTY USŁUG
>Język migowy
>Skargi i wnioski
>Petycje
>Karta Dużej Rodziny
>Brwinowska Karta Mieszkańca
 
 
AKTUALNOŚCI
>Ogłoszenia
>Obwieszczenia
>Odbiór odpadów komunalnych
>Wymagania dla przedsiębiorców ubiegających się o zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru nieczystości stałych i ciekłych
>Plany zagospodarowania przestrzennego
 
 
RADA MIEJSKA
>Kompetencje
>Kodeks Etyki Radnego
>Biuro Rady Miejskiej
>Kadencja IV (2002 - 2006)
>Kadencja V (2006 - 2010)
>Kadencja VI (2010 - 2014)
>Kadencja VII (2014 - 2018)
 
 
BURMISTRZ
>Burmistrz i współpracownicy
>Przyjęcia interesantów
>Kompetencje Burmistrza i współpracowników
>Zarządzenia Burmistrza
>Zarządzenia Finansowe
>Umorzenia i ulgi w spłacie należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym
 
 
ZAMIERZENIA WŁADZ
>Współne Kierunki Rozwoju Gmin Obszaru Funkcjonalnego Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów
>Wieloletni Plan Inwestycyjny Gminy Brwinów na lata 2014-2020
>Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Brwinowa na lata 2016-2023
>Program poprawy porządku
>Program Ochrony Środowiska
>Program opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Brwinów w roku 2017.
>Program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla gminy Brwinów
>Plan gospodarki niskoemisyjnej dla gminy Brwinów
>Regulamin Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Brwinów
>Wykaz firm zajmujących się usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest
>Plan Gospodarki Odpadami dla Gminy Brwinów na lata 2009-2012 z perspektywą do 2016r
>Współpraca Gminy Brwinów z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego
>Inicjatywy lokalne
>Gminny Program Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2014-2016
>Program Profilaktyki zakażeń wirusem brodawczaka ludzkiego (HPV) w gminie Brwinów na lata 2014-2018
>Strategia rozwiązywania problemów społecznych gminy Brwinów na lata 2014-2020
>Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii w Gminie Brwinów na 2017 r.
>”Program profilaktyki szczepień ochronnych przeciwko grypie dla mieszkańców Gminy Brwinów po 65 roku życia na lata 2015 - 2019”
 
 
PRAWO
>Statut Gminy
>Ustawy dotyczące gminy
>Podatki i opłaty lokalne
 
 
URZĄD GMINY
>Struktura organizacyjna
>Regulamin organizacyjny
>Rejestry i ewidencje
>Kontrole prowadzone w Urzędzie Gminy
>Straż Miejska
>Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
>Oświadczenia majątkowe
>Oferty pracy w Urzędzie Gminy
>E-urząd
>Telefony
>Nieodpłatna pomoc prawna
 
 
PRZETARGI ROZSTRZYGNIĘTE
>W roku 2006
>Informacje o przetargach po 2006 roku
 
 
BUDŻET
>Budżet na rok 2017
>Budżet na rok 2016
>Budżet na rok 2015
>Budżet na rok 2014
>Budżet na rok 2013
>Budżet na rok 2012
>Budżet na rok 2011
>Budżet na rok 2010
>Budżet na rok 2009
>Budżet na rok 2008
>Budżet na rok 2007
>Budżet na rok 2006
>Budżet na rok 2005
>Budżet na rok 2004
 
 
INFORMACJE O GMINIE
>historia
>Gminna ewidencja zabytków
>położenie
>Gmina Brwinów w liczbach
 
 
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE GMINY
>Przedszkola
>Zespoły Szkół
>Liceum Ogónokształcące
>Środowiskowy Ośrodek Pomocy Społecznej
>Gminny Ośrodek Kultury
>Biblioteka Publiczna
>Oświadczenia majątkowe
>Oferty pracy
 
 
SOŁTYSI I RADY SOŁECKIE
>Statut sołectw
>Sołtysi i Rady Sołeckie
>Mapa sołectw
 
 
PODMIOTY REPREZENTUJĄCE SKARB PAŃSTWA
>Wojewoda
>Agencja Mienia Wojskowego
>ARiMR
>Agencja Własności Rolnej Skarbu Państwa
>PARP
>Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
>Urząd Skarbowy
 
 
BEZPIECZEŃSTWO
>Zarządzanie w warunkach zagrożenia i warunkach kryzysowych
 
 
DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ
>Informacje ogólne
>Procedura ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego
>Informacje nieudostępnione
>Wyciąg ze statutu o udostępnianiu informacji
>Instrukcja korzystania z BIP-u
>Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
>Ustawa o dostępie do informacji publicznej
>Rozporządzenie w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej
>Zarządzenie Nr 54.2016 Burmistrza Gminy Brwinów z dnia 8 sierpnia 2016 r. w sprawie określenia warunków ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego
 
 
Działalnośc lobbingowa
 
 
OCHRONA ŚRODOWISKA
>Publiczny wykaz danych o środowisku
>Wykaz podmiotów posiadających zezwolenie na odbiór nieczystości ciekłych z terenu gminy Brwinó
>Analizy stanu gospodarki komunalnej
 
 
Mapa strony
>KARTY USŁUG
 
 
WYBORY DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO 2014
 
Logowanie
Login:
Hasło:
 
www.brwinow.bipst.pl / URZĄD GMINY / Nieodpłatna pomoc prawna
    Wyślij pytanie do autora wiadomościPodgląd wydrukuPdfRSS

     

    INFORMACJA NA TEMAT PUNKTÓW NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ

    prowadzonych na podstawie ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 roku o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej (Dz. U. 2015 r. poz. 1255)

     

    Osoby uprawnione do korzystania z nieodpłatnej pomocy prawnej powinny spełniać jeden z poniższych warunków:

    • w okresie 12 miesięcy poprzedzających zwrócenie się o udzielenie nieodpłatnej pomocy prawnej miały przyznane świadczenie z pomocy społecznej na podstawie ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, i wobec których
      w tym okresie nie wydano decyzji o zwrocie nienależnie pobranego świadczenia;

    • posiadają ważną Kartę Dużej Rodziny, o której mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny;

    • uzyskały zaświadczenie, o którym mowa w ustawie z dnia 24 stycznia 1991 r. o kombatantach oraz niektórych osobach będących ofiarami represji wojennych i okresu powojennego;

    • posiadają ważną legitymację weterana albo legitymację weterana poszkodowanego, o których mowa w ustawie z dnia
      19 sierpnia 2011 r. o weteranach działań poza granicami państwa;

    • nie ukończyły 26 lat;

    • ukończyły 65 lat;

    • w wyniku wystąpienia klęski żywiołowej, katastrofy naturalnej lub awarii technicznej znalazły się w sytuacji zagrożenia
      lub poniosły straty.

    Udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej polega na:

    • poinformowaniu osoby uprawnionej o obowiązującym stanie prawnym, o przysługujących jej uprawnieniach lub o spoczywających na niej obowiązkach, lub

    • wskazanie osobie uprawnionej sposobu rozwiązania jej problemu prawnego, lub

    • udzieleniu pomocy w sporządzeniu projektu pisma w powyższych sprawach, z wyłączeniem pism procesowych w toczącym się postępowaniu przygotowawczym lub sądowym i pism w toczącym się postępowaniu sądowoadministracyjnym, lub

    • sporządzeniu projektu pisma o zwolnienie od kosztów sądowych lub ustanowienie pełnomocnika z urzędu w postępowaniu sądowym lub ustanowienie adwokata, radcy prawnego, doradcy podatkowego lub rzecznika patentowego w postępowaniu sądowoadministracyjnym.

    Udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej nie obejmuje:

    • spraw podatkowych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej;

    • spraw z zakresu prawa celnego, dewizowego i handlowego;

    • spraw związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, z wyjątkiem przygotowania do prowadzenia tej działalności.

    WYKAZ PUNKTÓW NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ NA TERENIE POWIATU PRUSZKOWSKIEGO

    punkt Nr

     

    adres punktu

     

     

    podmiot prowadzący punkt

     

    godziny i dni działania punktu

     

     

    1

     

    Opacz Kolonia, gmina Michałowice,
    ul. Ryżowa 90

     

    radcy prawni
    i adwokaci

    poniedziałek: 13.00 – 16.00
    wtorek: 16.00 – 20.00
    środa: 8.00 -11.00
    czwartek: 8.00-13.00
    piątek: 14.00 – 19.00

     

    2

     

    Raszyn, ul. Poniatowskiego 20

     

    radcy prawni
    i adwokaci

    poniedziałek: 12.00 – 16.00
    wtorek: 14.00 – 18.00
    środa: 9.00 – 13.00
    czwartek: 9.00 – 13.00
    piątek: 14.00 – 18.00

     

     

    3

     

    Pruszków, ul. Gomulińskiego 4

     

    radcy prawni
    i adwokaci

     

    poniedziałek: 8.00-12.00
    wtorek: 16.00 – 20.00
    środa: 8.00 – 12.00

    czwartek: 16.00 – 20.00
    piątek: 16.00 – 20.00

     

     

     

    4

     

    Pruszków, ul. Gomulińskiego 4

    FUNDACJA POMOC PRAWNA RODZINIE

    poniedziałek: 14.00 – 18.00

    wtorek: 9.00 – 13.00

    środa: 14.00 – 18.00

    czwartek: 9.00 – 13.00

    sobota: 9.00 – 13.00

     

     

    5

     

    Pruszków, ul. Promyka 24/26

    FUNDACJA ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO

     

    poniedziałek: 14.00 – 18.00
    wtorek: 10.00 – 14.00
    środa: 10.00 – 14.00
    czwartek: 14.00 – 18.00
    piątek: 8.00 – 12.00

    6

    Piastów, ul. Namysłowskiego 11

    STOWARZYSZENIE INICJATYW SAMORZĄDOWYCH

     

    poniedziałek: 12.00 – 16.00
    wtorek: 14.00 – 18.00
    środa: 8.00 – 12.00
    czwartek: 14.00 – 18.00
    piątek: 10.00 – 14.00

    więcej informacji na temat nieodpłatnej pomocy prawnej można uzyskać na stronie https://darmowapomocprawna.ms.gov.pl/pl

     


     


     


     


     

    Sprawą zajmują się:
    Dodany 2016-02-11 15:31:34 przez Patryk Michalak         Wyświetlony: 2216
    Autor dokumentu: M.M.
    Ważny do: bezterminowo
    Modyfikacja 2016-02-11 15:31:34               Historia zmian
    Publikacja 2016-02-11 15:31:45
    Menu Podmiotowe

     
    Sprawy
    Klucz:
     
    Redaktorzy strony
    BIP Redagują:
    Brak


    Wersje elektroniczne
    Dziennik Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej Dziennik Urzędowy Rzeczypospolitej Polskiej Monitor Polski
    6220534 odwiedzin
    Statystyki zaawansowane

    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies

    Zamknij